Brisanje oznake kože, OBAGIAFE 2021 Ažuriranje Bezbolan Set Alata za Uklanjanje Oznake Kože s 36шт Popravak Zakrpe za većinu dijelova tijela (od 2 mm do 8 mm) Oznake kožu, čineći Kožu glatkom i zdravom

HRK 104.97

Dostupnost

Siguran rad kroz zaustaviti dotok krvi u бирк kože; Bezbolan i siguran tretman; Spektakularno uklonite male i velike oznake kože veličine (2mm do 8mm); Ekonomičan i gotovo; Jednostavan za korištenje, jasne upute segmenta.Sadrži sve što je potrebno za nesmetano i ugodno korištenje, ovaj skup za uklanjanje kožnih oznaka 2-U-1 ne ostavlja trajne tragove, dok popravak flasteri запечатывают ranu i štite ga od bolesti, ubrzava proces ozdravljenja.Kada je u pitanju vaše za uljepšavanje i njegu kože, nema mjesta za kompromise.Pakiranje uključuje?standardni alat za uklanjanje kožnih oznaka x1 micro skin tag maknuti tool x1 skin tag repair patches x 36 maramice za čišćenje x 10 standard x 20 micro x 20 manual x 1 Kompatibilan je sa svim vrstama kože.UPOZORENJE : Tag sadržane u ovom setu, napravljen od gume.Oni ne bi trebali biti korišteni od strane ljudi sa alergijama na gumu.Ovaj skup nije namijenjen za uporabu u bilo koje druge bolesti kože, kao što su bradavice, ili madeža.Ovaj proizvod nije namijenjen dijagnosticirati, liječiti, izliječiti ili spriječiti bilo kakve bolesti kože.Molimo vas, konzultirajte s liječnikom prije upotrebe.UPOZORENJE : Ne pokušavajte nositi unutarnje dijelove kože tag ili dijelove kože tag oko osjetljiva područja, kao što su oči.Čuvati izvan dohvata djece.Napomena : Pogodno za kožne oznaka od 2 mm do 8 mm.

Ključne značajke

To se sviđa i kupcima